niedziela, 21 lipca 2013

Kochani!

Kochani, wiem, że się SZALENIE spóźniam z rozdziałem, o ale bądźmy ludźmi, jest weekend. Zdążyłam tu tylko wpaść, żeby napisać tę krótką notkę, oraz żeby dokończyć 10 rozdział i go opublikować na onlymydreamsss.blogspot.com
Wiem, że było dziś dużo wejść, więc już mówię. Nie wypaliłam się, w żadnym wypadku, a rozdział 7 będzie JUTRO. Już mam nawet na niego pomysł. Jako, że tak długo czekaliście, obiecuję, że będzie z rysunkiem. Mogę tez dodać gratisa, będą ich wtedy dwa. Piszcie w komentach czyj wizerunek chcielibyście abym zamieściła, to machnę go dla Was i go tu opublikuję :)
To tyle i jeszcze raz przepraszam
Pozdrowienia ;)

4 komentarze:

  1. Nie musisz przepraszać to jest zrozumiałe! :)
    Możesz narysować bohatera Abrazjela. Zaintrygował mnie, ciekawi mnie dlaczego chce znaleźć Jadena...
    Bardzo ładnie rysujesz. Najbardziej spodobał mi się anioł spadający z nieba. Dynamika niepowtarzalna!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki za wyrozumiałość :)
    Co do rysowania, jest kiepskie, zwlaszcza gdy musze poprawiac moje szkice pisakiem, a w tym przypadku trzeba to robic, zeby byly jako tako widoczne. Acha, nie ma sprawy. Abrazjel sztuk jedna bedzie jutro gotowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak BTW to chyba jednak chodziło Ci o Athaniela, kochana ;)
      Nie martw sie, wiem ze wymyslam poronione imiona :D

      Usuń
    2. Btw. sorrki Lawian. Coś mi się pokręciło . Przepraszam.

      Usuń

Każdy komentarz sprawia, że momentalnie się uśmiecham. Więc jeśli czytasz, to skomentuj i pozwól mi się uśmiechnąć :)